Strategia de difuzare în Moldova este compusă astfel: Implimentarea proiectului: 4 difuzări (obiective, probleme, activităţi planificate, organizare, participanţi, rezultatele scontate), prin intermediul:
- Consiliului Rectorilor.
- Senatelor Universitare.
- studenţilor: asociaţia studenţească şi birourile universităţilor. Suplimentar: reviste, site-uri universitare, redactarea unui prospect de largă difuzare
- publicului mare: va fi organizată o întrunire cu universităţile MD partenere şi cu excepţia consorţiului, cu ministerele implicate, cadrele didactice, studenţii şi cercetătorii în ştiinţe ale educaţiei.
Difuzarea în timpul proiectului: Se va organiza astfel:
- 5-6 informaţii la Senatele Universitare, efectuate de pro-rectori, referitor la activităţile desfăşurate, rezultatele şi noile activităţi prevăzute.
- o şedinţă publică la jumătatea implimentării proiectului (săptămîna 20), după prima perioadă de experimentare şi sinteza intermediară. Realizările vor fi prezentate cu mărturiile studenţilor, formatorilor şi cadrelor didactice.
Difuzarea la sfîrşitul proiectului: Rezultatul final, concluziile şi propunerile pentru continuarea proiectului vor fi difuzate:
- la senatele universitare de către prorectori,
- la şedinţa plenară a publicului larg (săptămîna 32): cu cadrele didactice ale universităţilor din consorţiu şi din afara proiectului, studenţi, Biroul National Tempus, Ministerele şi reprezentanţii politici.
T Rezultatele şi concluziile vor fi prezentate, la fel ca şi raportul final. Activităţile Comisiei Consultative, ce vizează propunerea de a introduce e-learning pe discipline, ciclu şi nivel de studii, (ilustraţii cu cîteva exemple), de asemenea vor fi explicate. Este preconizat un colocviu final. Difuzarea permanentă: Va fi realizată prin intermediul:
- site-ului web cu acces liber
- ziarelor periodice (trimestriale) în cadrul universităţilor (articole)
- articolelor de presă externe (Facultatea de Jurnalism a Universităţii de Stat din Moldova; Serviciul Relaţiilor Externe a universităţilor din Moldova)
- şedinţei finale televizate.
Strategia de difuzare internaţională se va efectua prin site-ul Web, colocviul final, la fel ca în universităţile partenere UE.
|