CRUNT-2014
"Bunele practici de instruire e-learning/online"
Cerinţe de redactare a lucrărilor
Lucrările vor fi prezentate în formatul "*.doc":
- format A4, limba: română, engleză, franceză;
- font "Times New Roman";
- volum 2 - 6 pagini complete;
- interval 1;
- câmpuri:
- 25 mm de sus şi de jos;
- 20 mm din stânga şi din dreapta;
- alineat: intervalul din stânga 10 mm.
Structura referatului:
- Titlul lucrării: bold caps (majuscule) 14 pt., centrat.
- Numele şi prenumele autorilor: bold 12 pt., centrat.
- Afilierea: bold 12 pt., centrat.
- Adresa electronică a autorilor: bold 12 pt., centrat.
- Adnotare (Abstract): în engleză, bold, 12 pt., până la 150 cuvinte.
- Cuvinte-cheie: trei-cinci, 12 pt.
- Textul lucrării, 12 pt, divizat pe părţi după cum urmează:
- Introducere
- Partea de bază (rezultatele obţinute)
- Concluzii
- Referinţe
Formule:
- se evidenţiază prin rând aparte, 12 pt., centrat, editorul MS Equation 3.0;
- numărul se indică pe marginea dreaptă a textului.
Figuri:
- se inserează în text centrat;
- numărul şi denumirea figurii (Fig... Denumirea figurii), 12 pt., se poziţionează sub figură centrat.
Tabele:
- se plasează în text centrat;
- numărul şi denumirea tabelului (Tabelul ... Denumirea tabelului), 12 pt., se poziţionează deasupra tabelului, aliniate la partea stângă a lui.
În textul lucrărilor vor fi reflectate: actualitatea temei, scopul lucrării, problemele şi descrierea soluţionării lor, noutatea şi originalitatea rezultatelor obţinute, analiza rezultatelor obţinute.
|